Nowy artysta w uniwersalnej bazie modeli 3D Polscy Artyści. Od kilkunastu lat kreuje niesamowite obrazy, w których świat realny przeplata się z mrocznymi, pełnymi rozpadu wizjami. Jest perfekcjonistą, a jego prace pełne są emocji, nad wszystkim zaś unosi się duch Zdzisława Beksińskiego. To dzięki tym pracom, tradycyjnemu malarstwu przybył kolejny konkurent — Jarek Kubicki — designer, fotograf, dyrektor artystyczny, absolwent ASP w Gdańsku.
W nowoczesnej sztuce wizualnej, używanie komputera bywa niebezpieczne. Niedoświadczeni artyści, oszołomieni łatwością tworzenia, zaczynają się gubić. Popadają w kicz lub patos. Psują opinię grafice komputerowej. Jarek Kubicki przywraca równowagę, udzielając lekcji wrażliwości. Jego prace nadają sens setkom milionów obrazów w sieci. Mamy tu mistykę, lekkość, finezję, prostotę, przesłanie, opowieść o człowieku. Mamy podróż w czasie. Mamy otwarte drzwi do innego świata. To z pewnością artysta oryginalny. Przez lata wypracował sobie niepowtarzalny, niezwykle perfekcyjny styl. Jego kunszt i warsztat widać na każdym kroku. Z lekkością bawi się wszystkimi możliwymi technikami. Bogactwo faktur, kształtów, odcieni — to wszystko tkwi w jego malarstwie, rysunku, fotografii, a także w video art. Sztuka, którą tworzy autorsko, jest dość surrealistyczna. Granica pomiędzy realnością i fikcją zaciera się, świat jego dzieł jest niepokojący, przyglądamy się obrazom naładowanymi emocjami. Autor szpera w zakamarkach ludzkiego umysłu, inspiruje się człowiekiem, a w szczególności kobiecą tajemniczością.
W bazie znajdziecie obrazy w formie modeli 3D. Jeżeli, któryś z obrazów przypadnie do gustu klientom, można je zamówić bezpośrednio u twórcy.
Baza Polscy Artyści dystrybuowana jest wraz z programami CAD Decor PRO, CAD Decor i CAD Kuchnie. Baza dostępna jest wyłącznie dla klientów posiadających pakiet serwisowy. Można ją pobierać przez aktualizator internetowy lub bezpośrednio, przy pomocy linka znajdującego się w wiadomości przesłanej do klientów posiadających pakiet. Pełny opis twórczości dostępny w pliku na stronach 98-127.